Antall 0 stk.
Frakt 0,00 kr
Totalt 0,00 kr

Slik bestiller du


Nettbutikken

I vår nettbutikk handler du ved å klikke på "Legg i handlekurv"-knappene. Dine varer havner da i handlekurven, som vises øverst til høyre i nettbutikken.

Du kan også bestille gjennom funksjonen Bestill direkte i kassen. Det er en elektronisk ordreseddel, der du skriver inn artikkelnummer og antall.

Hvis du har en tilbudskode, skriver du inn den i Handlekurven.

Du avslutter kjøpet ved å klikke på knappen "Til kassen".

Du kan selv velge hvilket PostNord Logistics utleveringssted som du vil at pakken skal sendes til i kassen. Hvis du ikke velger noe, sender vi pakken til PostNord Logistics sitt nærmeste MyPack utleveringssted.

Oppgi mobilummer for SMS-avisering. Etter avsluttet kjøp får du en ordrebekreftelse sendt til din e-postadresse. 

Telefon

Bestill gjerne dine varer ved å ringe kundeservice på +47 69 36 45 00. Da kan du også stille spørsmål som berører din bestilling. Når du ringer, er det fint om du har kundenummeret ditt og hvilke varer du vil kjøpe.

Våre åpningstider:
08.00-16.00 mandag-torsdag
09.00-16.00 fredag 

Post

Bruk vår portofrie ordreseddel som følger med katalogen. Kontroller alltid at navn og kundenummer er korrekt. Hvis du ikke har en ordreseddel, går det bra å skrive bestillingen som et vanlig brev. Oppgi navn, adresse, telefonnummer (dagtid og kveldstid) og evt. e-postadresse. Da kan vi enkelt komme i kontakt med deg hvis vi har spørsmål.
Oppgi ditt mobilnr. for hentemelding via SMS.

Brev sendes til:
Panduro Hobby AS
Bruket 31
1621 Gressvik

Fax

Bruk ordreseddelen eller skriv på et vanlig papir. Oppgi alltid navn, adresse og telefonnummer, slik at vi kan nå deg. Oppgi ditt mobilnr. for hentemelding via SMS.
Fax så bestillingen din til faxnummer: +47 69 36 45 01.

E-post

Send din bestilling via e-post til kundeservice@panduro.no. Husk og oppgi din adresse og ditt mobilnr. for hentemelding via SMS.
Vi svarer på alle forespørsler mottatt på mail innen 48 timer (hverdager), men som oftest svarer vi betydelig raskere. Vårt mål er innen 8 timer (hverdager).

Informasjon vedr. klager

Ved tvister som vi ikke klarer å løse sammen, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet. Vi følger alltid Forbrukerrådet og Forbrukertvistutvalgets anbefalinger.

En klage på en vare som er kjøpt hos oss kan sendes til Europakommisjonens onlineportal. Dette er spesielt viktig dersom du er bosatt i et annet EU-land. Klagen sendes - http://ec.europa.eu/odr. Når du har sendt din klage skal du oppgi vår e-postadresse: kundeservice@panduro.no
 

Bestill direkte

 
Logg inn
   Vent...Vi kontrollerer dine opplysninger!
Jeg har glemt mitt passord
Brukernavn
E-post
Glemt passord
Angi E-postadressen som du har registrert hos oss, så sender vi en e-post med en link for endring av passord.
E-post: